مطالعه قوانین و مقررات قبل از خرید از وبسایت بسیار مهم است. خرید شما به منزله مطالعه و پذیرش این نکته می باشد.
تمامی مشتریانی که به وبسایت تیک پرینت مراجعه کرده و از خدمات مجموعهی ما استفاده نمایند، به منزله این است که تمامی قوانین و مقررات را مطالعه کرده و با آگاهی و اشراف به آن اقدام به ثبت سفارش نمودهاند. از مشتریان عزیز خواهشمندیم قبل از اقدام به ثبت سفارش، قوانین و مقررات و راهنمای محصول مورد نظر را به دقت مطالعه و سپس سفارش خود را در وبسایت ثبت نمایید.
مجموعهی تیک پرینت به عنوان یک شرکت در حوزه فروش و ارائهی خدمات چاپی، خود را متعهد به قوانین وضع شده در قانون جمهوری اسلامی، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده میداند و از مشتریان عزیز نیز انتظار میرود به قوانین مربوط به مصرف کننده یا کاربر متعهد باشند.
قوانین و مقررات
راههای ارتباطی با شرکت تیک پرینت تنها ایمیل آدرسها و شماره تلفنهایی میباشد که در وبسایت درج گردیده است. تماس یا پیام به شما، به غیر از شمارهها و ایمیلهای درج شده، تخلف و سوء استفاده از نام تیک پرینت بوده و خواهشمند است سریعا این موضوع را به تیم پشتیانی تیک پرینت اطلاعرسانی نمایید.
اگر پس از ثبت سفارش قصد تغییر برخی جزئیات سفارش (ویرایش فایلهای ارسال، تغییر آدرس و …) را دارید این امر را باید کتباً به شرکت اعلام کنید. هماهنگیهای تلفنی قابلیت پیگیری ندارند و فقط به موارد مکتوب استناد خواهد گردید. ضمنا سفارشات ثبت شده فقط تا زمانی که فرمبندی نشدهاند قابل تغییر هستند و اگر وارد مرحله لیتوگرافی شوند امکان تغییر به هیچ وجه وجود ندارد.
راههای ارتباطی با شرکت تیک پرینت تنها ایمیل آدرسها و شماره تلفنهایی میباشد که در وبسایت درج گردیده است. تماس یا پیام به شما، به غیر از شمارهها و ایمیلهای درج شده، تخلف و سوء استفاده از نام تیک پرینت بوده و خواهشمند است سریعا این موضوع را به تیم پشتیانی تیک پرینت اطلاعرسانی نمایید.
سفارشات مشتریان عزیز پس از آمادهسازی، به تهران و سراسر کشور ارسال خواهد شد. برای آگاهی از روشهای ارسال و آگاهی از ویژگیهای روشهای مختلف ارسال (هزینه و سرعت و …) لطفا قسمت روشهای ارسال محصولات را مطالعه نمایید.
خواهشمند است قبل از ثبت سفارش و طراحی، حتما راهنما و قالب محصول مورد نظر را مطالعه نمایید.
سفارشات مشتریان عزیز پس از آمادهسازی، به تهران و سراسر کشور ارسال خواهد شد. برای آگاهی از روشهای ارسال و آگاهی از ویژگیهای روشهای مختلف ارسال (هزینه و سرعت و …) لطفا قسمت روشهای ارسال محصولات را مطالعه نمایید.
محصولات ارائه شده در تیک پرینت همگی شامل گارانتی جبران خدمات بوده و اگر محصولی مشکلی داشته باشد و کوتاهی از سمت ما باشد سریعا در صدد جبران برآمده و در صورت نیاز، طرح شما، مجدد برای چاپ ارسال خواهد شد. لطفا جهت آگاهی کامل از شــرایط و قوانین گارانتی محصولات به قسمت گارانتی کیفیت محصولات مراجعه نمایید.
در مواردی بسیار نادر به دلایلی همچون نوسانات شدید بازار و مواد اولیه یا اشتباه در قیمت گذاری محصولات وبسایت و یا اینکه به هر دلیلی محصولی قابل چاپ نباشد، تیک پرینت وظیفه دارد این امر را سریعا به مشتریان اطلاعرسانی نموده و سفارش را لغو نماید.
سفارشاتی که ممنوعیت چاپی دارند (مانند تصاویر پول، تصاویر بانوان، فال و تتو، آموزش رقص، شرکتهای هرمی، نصب آنتنهای ماهوارهای و …) اگر به دور از چشم اپراتورهای تیک پرینت وارد پروسه چاپ شود، تمام مسئولیتها و عواقب آن به عهدهی مشتری میباشد.
جهت ثبت برخی سفارشات مانند آرم شرکتهای دولتی، برچسبهای تمام لاتین، برچسبهای مواد غذایی، کارتهای ضمانت و… حتما نیاز به ارائهی مجوز میباشد.
ساخت مهر برای شرکتها، مؤسسات و مشاورین املاک فقط با ارائهی برگهی درخواست و اساسنامهی رسمی امکانپذیر است.
مهر ارگانهای دولتی به هیچ وجه ساخته نمیشود.
تیک پرینت با تکیه بر مهارت و تواناییهای تیم پشتیبانی فنی، تمامی تلاش خود را برای بالاتر بردن امنیت وبسایت و اطلاعات شخصی مشتریان عزیز خواهد نمود و امیدوار است تجربهی خریدی خوشایند و امن را برای شما فراهم آوریم.
قوانین طراحی طبق قالبهای وبسایت
جهت سهولت در امر طراحی و کاستن از هزینههای مشتریان عزیز، سفارشات طراحی با قیمتی بسیار پایین انجام خواهد شد. شما با تماس با طراحان ما و انجام هماهنگیها، قالب مورد نظر محصول خود را انتخاب کرده و سفارش خود را نهایی و ثبت نموده و پس از ثبت سفارش، اپراتورهای تیک پرینت با شما تماس گرفته و هماهنگیهای لازم انجام خواهد شد. هزینهی طراحی در قالبهای آماده، مبلغ ۱۰٫۰۰۰ تومان میباشد که شما این مبلغ را قبل شروع کار طراحی، پرداخت مینمایید. فایلهای طراحی شده متعلق به تیک پرینت بوده و بنا به درخواست مشتری برای چاپ مجدد از آنها استفاده خواهد شد و فایلهای آن برای مشتریان ارسال نخواهد شد.
قالبهای ارائه شده، آماده بوده و فقط اطلاعات شما در فایل انتخابی جایگذاری خواهد شد. سپس طرح جهت رفع اشکال برای شما ارسال میگردد. تا ۳ بار امکان ویرایش طرحهای ارسالی وجود دارد و حتما باید طی این ۳ مرحله طرح به تایید نهایی برسد. بهتر است پس از ارسال طرح اولیه برای شما، آن را کاملا بررسی نموده و ایرادات و تغییرات آن را اعلام کنید تا موارد مورد نظر اعمال شده و مجددا طرح ویرایش شده برای شما ارسال گردد. اگر پس از ۳ بار طرح به تایید نرسید، میبایست سفارش طراحی مجددا ثبت و هزینهی آن پرداخت شود.
به دلیل حجم بالای سفارشات طراحی، زمان آماده سازی طرحهای شما برای ارسال به چاپ، ۲ روز کاری میباشد. این در صورتی است که تایید، عدم تایید یا تغییرات طرحهای ارسالی سریعا به ما اعلام شود و از جانب شما، زمان زیادی صرف این امر نشود. پس از تایید نهایی امکان تغییر فایل وجود ندارد.
طرح شما تنها زمانی برای چاپ ارسال میشود که پس از تایید طرح، سفارش خود را ثبت کرده و هزینهی چاپ آن را پرداخت نمایید.