چاپ روی لیوان کاغذی یکی از موارد تبلیغاتی بسیار موثر و مفید است که بتازگی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
استفاده از مرکب گیاهی و همچنین ماده پلی اتیلن در تهیه لیوان کاغذی سبب شده است این محصول کاملا بهداشتی باشد و در صورت ریخته شدن مایع داغ درون آن هیچ فعل و انفعال شیمیایی اتفاق نیفتد. به همین دلیل لیوان کاغذی برعکس لیوانهای یکبار مصرف پلاستیکی هیچ ضرری برای سلامتی انسان ندارند.
ما در تیک پرینت لیوان کاغذی را در دو سایز متوسط (220 سی سی) و بزرگ (360 سی سی) ارائه میکنیم. تمامی قسمتهای لیوان کاغذی در این دو سایز قابل چاپ میباشد؛ غیر از داخل لیوان.
برای طراحی فایل لیوان کاغذی مطالعه راهنمای محصول و استفاده از قالب وکتور الزامی است.
معمولا چاپ بر روی لیوان کاغذی با تیراژ بالا بوده و از چاپ آفست استفاده میشود. حتی میتوان چاپ بر روی لیوان کاغذی کاملا اختصاصی و با توجه به سلیقه مشتری باشد.
رستورانها، هتلها، نمایشگاهها و حتی غرفههای فروش محصولاتی چون دمنوش، آبمیوه، یا انواع خوراکیهایی که نیاز به یک نوشیدنی خنک و یا گرم دارند، برای سرو نوشیدنی از لیوان کاغذی استفاده کنند.
لیوان کاغذی یک بار مصرف بوده و از نظر بهداشتی دارای کیفیت بسیار بالایی است. اگر نوشیدنی گرم را داخل یک لیوان پلاستیکی بریزید، پلاستیک را آب کرده و برای سلامتی بدن بسیار مضر است.
ما در چاپ آنلاین تیک پرینت از نوعی مواد پلی اتیلین در تولید لیوانهای کاغذی استفاده میکنیم که کاملا بهداشتی بوده و در صورتیکه بخواهید نوشیدنی گرم داخل آن بریزید، هیچ گونه فعل و انفعالات شیمیائی انجام نخواهد شد.
در تیک پرینت در دو اندازه و سایز متفاوت یکی متوسط (220 سی سی) و بزرگ (360 سی سی) لیوان کاغذی چاپ میشود. شما میتوانید با توجه به سایز دلخواه خود و همچنین طرح و یا لوگو، بهترین کیفیت چاپ لیوان کاغذی را از تیک پرینت بخواهید.
رستورانها و کافی شاپها برای اینکه به صورت آفلاین برندینگ کنند، میتوانند بر روی لیوانهای کاغذی که انواع نوشیدنیهای سرد و یا گرم را سرو کرده و بر روی این لیوانهای کاغذی لوگو و یا نام رستوران و کافی شاپ را بر روی آن درج کنند.
یا سازمانی که در نمایشگاه و یا همایشی شرکت میکنند، اگر بخواهند درتعدادی انبوه برندینگ آفلاین انجام دهند، میتوانند طرح و لوگوی خود را بر روی لیوان کاغذی چاپ کرده تا زمانیکه افراد میخواهند چای و یا یک نوشیدنی خنک بنوشند، هنگام استفاده از لیوان کاغذی به صورت ناخودآگاه با برند سازمانی آشنا شوند.