تمامی تلاش ما در مجموعه تیک پرینت ارائهی محصولاتی با کیفیت مطلوب و مد نظر مشتریان میباشد. یکی از مهمترین عوامل در کیفیت محصول نهایی، طراحی خوب و طبق استانداردهای چاپی میباشد. به همین خاطر تمامی فایلهای ارسالی شما قبل از ارسال به چاپ، توسط اپراتورهای بخش چاپ از لحاظ نکات فنی (کیفیت تصویر، سایز، حاشیههای برش و …) بررسی شده و در صورت نداشتن ایراد، وارد مرحله چاپ خواهند شد. اگر فایل ارسالی شما ایرادی داشته باشد حتیالامکان سعی میکنیم آن را اصلاح کرده و بدون عیب و ایراد برای چاپ ارسال کنیم و اگر امکان اصلاح فایل وجود نداشته باشد شما را مطلع خواهیم کرد تا هماهنگیهای لازم انجام و فایل اصلاح شده و با کیفیت مطلوب وارد فرآیند چاپ شود. در مواردی نادر و علیرغم تمامی بررسیهایی که قبل از شروع چاپ محصول انجام میشود، ممکن است فایلی که ایرادی دارد وارد پروسه چاپ گردد؛ لذا توصیه میشود مشتریان عزیز قبل از طراحی فایلهای خود، بحث قواعد طراحی و سفارش و همچنین راهنما و قالب هر محصول را مطالعه، و سپس اقدام به طراحی فایلها نمایند.
با تمامی کنترلهایی که از مرحله طراحی تا چاپ صورت میگیرد گاهی به دلایل مختلف از جمله اشتباه و خطای اپراتور و یا مشکلات دستگاههای چاپ ممکن است محصول نهایی ایراداتی داشته باشد. اپراتورهای بخش ارسال تیک پرینت قبل از بستهبندی و ارسال، محصولات نهایی را بررسی کرده و در صورت نبود ایراد، آنها برای مشتریان ارسال مینمایند. در صورتی که ایرادی در محصول مشاهده شود، هماهنگیهای لازم با شما انجام شده و فایل مجدداً برای چاپ ارسال میگردد.
برای آماده سازی هر کار چاپی مدت زمان مشخصی در نظر گرفته شده است که چاپ مجدد محصول نیز به همان اندازه زمانبر خواهد بود. یعنی مثلا اگر مدت زمان چاپ یک کارت ویزیت ۸ روز کاری باشد و کارت ویزیت پس از چاپ ایراداتی داشته باشد، برای چاپ مجدد آن نیز ۸ روز کاری زمان مورد نیاز است.
اگر احیاناً اپراتورهای بخش ارسال و بستهبندی متوجه ایرادات کار نشده و محصول را بستهبندی و برای شما ارسال نمودند حتما جهت مرجوع کردن محصول با اپراتورهای تیک پرینت تماس گرفته و مشکل به وجود آمده را مطرح کنید و در صورت پذیرفته شدن ایراد، هماهنگیهای لازم برای مرجوع و چاپ مجدد با شما انجام خواهد شد. به هیچ وجه محصول را بدون هماهنگی با اپراتورها، برای شرکت ارسال نکنید. در غیر اینصورت تیک پرینت مسئولیتی در قبال هزینه ارسال و موارد دیگر نخواهد داشت.
اگر سفارشی ایرادی داشته باشد حداکثر تا ۱۰ روز فرصت دارید ما را از ایراد کار مطلع کرده تا هماهنگیهای لازم برای اعمال گارانتی صورت پذیرد. پس از گذشت این مدت زمان تیک پرینت هیچگونه مسئولیتی در قبال مرجوع و اعمال گارانتی روی محصول ندارد. ضمنا برای اعمال گارانتی، محصول معیوب حتما باید مرجوع شده و به تیک پرینت تحویل داده شود. هزینه ارسال کالای مرجوعی به شرکت به عهدهی مشتری و هزینه ارسال محصولی که مجددا چاپ شده، به عهدهی تیک پرینت میباشد.