جستجو تیک پرینت
جستجو تیک پرینت
طراحی لیبل خوب، ارتقای برند-تیک پرینت
طراحی لیبل خوب، ارتقای برند

طراحی لیبل خوب، ارتقای برند

چاپ آنلاین تیک پرینت 0 1401/1/12

ارتقای هویت برند | طراحی لیبل خوب

طراحی لیبل خوب
نقش برچسب یا لیبل مانند نقش جلد کتاب برای کتاب است. لیبل باعث جلب توجه مشتری به محصول شما شده و می‌تواند منجر به خرید مشتری شود. طراحی عالی و جذاب لیبل باعث می‌شود که مشتری به محصول شما اعتماد کرده و از محصول شما خریداری کند. در حقیقت طراحی یک لیبل جذاب می‌تواند به ارتقای هویت برند شما کمک کند. 
 
هرساله هزاران هزار محصول وارد بازار می‌شود، اما بیشتر محصولات در قفسه فروشگاه‌ها خاک می‌خورند. تحقیقات بازار نشان داده است، که معمولا مشتریان به دنبال برندهای معتبر می‌گردند. اما اگر شما دارای یک لیبل متفاوت و خلاقانه باشید، مشتری را به فکر فرو برده تا از محصول شما نیز خریداری کند.
 

اما چگونه یک لیبل خلاقانه طراحی کنید:

 
نوشتن اطلاعات زیر اجباری است
 
لیبل‌ها به راحتی یک محصول را می‌توانند در بازار معرفی کنند. محصولات بسیاری هستند که هنگامی که توسط مشتری خریداری می‌شوند، باید نحوه مصرف آن نیز آموزش داده شود. 
 

مهمترین اطلاعاتی که بر روی چاپ برچسب یا لیبل درج می‌شود، شامل موارد:

 
• تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول
 
• اطلاعات مرتبط به آلرژی
 
• مواد تشکیل دهنده
 
• نحوه استفاده
 
• در مورد محصولات بهداشتی، اطلاعات مرتبط به ایمنی کودک
لیبل بازاریابی

بازاریابی و برندینگ

 
منظور از بازاریابی و برندینگ در حقیقت همان انتقال پیام برند به مصرف کننده نهایی است. برای برخی از محصولات به ویژه مواد غذایی می‌تواند نقش موثری در جذب مشتری داشته باشد. اطلاعاتی که بر روی لیبل مندرج می‌کنید، کوتاه اما مفید باشد. چون شما فضای کمی بر روی برچسب برای معرفی خود دارید.
 
پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید :
 

طراحی مناسبی داشته باشد

 
لازم نیست که حتما از طرح‌های بسیار عجیب برای لیبل محصولات خود استفاده کنید. یک طراحی ساده ولی جذاب می‌تواند محصول شما را در قفسه فروشگاه نسبت به سایر محصولات مشابه، متمایز کند.
طراحی مناسب لیبل

عوامل مهمی که در طراحی یک لیبل می‌تواند تاثیرگذارباشد، شامل:

 
• نوع کاغذ استفاده شده
 
• رنگ و اندازه برچسب
 
• اندازه و نوع فونت
 
• نوع جوهر استفاده شده
 

سخن نهایی

 
فرقی نمی‌کند که محصول جدیدی را به بازار ارائه می‌کنید یا می‌خواهید نوع بسته بندی و لیبل محصول خود را تغییر دهید. شما نیاز دارید تا حتما نکاتی که ذکر شد را رعایت کنید، تا بتوانید در میدان رقابتی که در بین انواع محصولات مشابه مانند شما وجود دارد، برنده آن میدان باشید.
 
اما یک موضوع مهمی را نیز در نظر بگیرید و این موضوع مهم با توجه به سوالاتی که در ادامه مطرح می‌کنیم.
 

سوالات متداول در طراحی لیبل

 
آیا اولین بار است که این محصول را به بازار عرضه می‌کنید؟
 
اگر اولین بار است که محصول خود را به بازار عرضه می‌کنید، یک شانس عالی دارید، آن شانس عدم شناخت کافی مشتری از محصول شما است. اگر بسته بندی و لیبل به همراه کیفیت خوب را به مشتری خود ارائه دهید، مسلما می‌توانید مشتری‌های خاص و وفادار محصولات خود را پیدا کنید.
 
 
اما اگر می‌خواهید ریبرندینگ کنید، کمی کار شما سخت می‌شود. اگر بسته بندی و لیبل قبلی محصولات شما نتوانسته باشد که به قدر کافی محصول شما را معرفی کند، با تغییر نوع بسته بندی و لیبل، کمی سخت است تا بتوانید محصول خود را ریبرندینگ کنید.
 
 
آیا بسته بندی محصولات شما را مشتری می‌پسندد؟
 
نوع بسته بندی و لیبل و همچنین اطلاعاتی که می‌تواند روی آن درج شود، در جذب مشتری بسیار موثر است.
 
 
مشتری چگونه کیفیت بسته بندی را ارزیابی می کند؟
 
سعی کنید از بسته بندی با کیفیتی برای محصولات خود استفاده کنید، تا مشتری به کیفیت محصول شما نیز اطمینان کند.
 
 
مطالب مرتبط:
به این مقاله چه امتیازی میدید؟
میانگین امتیاز ها : 4.6 از 5
خوب
با تشکر از همکاری شما
دیدگاهتان را بنویسید
فرستادن دیدگاه

مطالب پیشنهادی
محصولات پیشنهادی