منوی اصلی

تمامی تلاش ما در مجموعه تیک پرینت ارائه­‌ی محصولاتی با کیفیت مطلوب و مد نظر مشتریان می‌باشد. یکی از مهمترین عوامل در کیفیت محصول نهایی، طراحی خوب و طبق استانداردهای چاپی می­‌باشد. به همین خاطر تمامی فایل­‌های ارسالی شما قبل از ارسال به چاپ، توسط اپراتورهای بخش چاپ از لحاظ نکات فنی (کیفیت تصویر، سایز، حاشیه­‌های برش و …) بررسی شده و در صورت نداشتن ایراد، وارد مرحله چاپ خواهند شد. اگر فایل ارسالی شما ایرادی داشته باشد حتی‌الامکان سعی می‌­کنیم آن را اصلاح کرده و بدون عیب و ایراد برای چاپ ارسال کنیم و اگر امکان اصلاح فایل وجود نداشته باشد شما را مطلع خواهیم کرد تا هماهنگی‌­های لازم انجام و فایل اصلاح شده و با کیفیت مطلوب وارد فرآیند چاپ شود. در مواردی نادر و علیرغم تمامی بررسی‌هایی که قبل از شروع چاپ محصول انجام می‌شود، ممکن است فایلی که ایرادی دارد وارد پروسه چاپ گردد؛ لذا توصیه می‌­شود مشتریان عزیز قبل از طراحی فایل­‌های خود، بحث قواعد طراحی و سفارش و همچنین راهنما و قالب هر محصول را مطالعه، و سپس اقدام به طراحی فایل‌ها نمایند.

با تمامی کنترل­‌هایی که از مرحله طراحی تا چاپ صورت می­‌گیرد گاهی به دلایل مختلف از جمله اشتباه و خطای اپراتور و یا مشکلات دستگاه­‌های چاپ ممکن است محصول نهایی ایراداتی داشته باشد. اپراتورهای بخش ارسال تیک پرینت قبل از بسته‌­بندی و ارسال، محصولات نهایی را بررسی و در صورت نداشتن ایراد ارسال می‌گردد. در صورتی که ایرادی در محصول مشاهده شود، هماهنگی‌­های لازم با شما انجام شده و فایل مجدداً برای چاپ ارسال می‌­گردد.

برای آماده‌ ­سازی هر کار چاپی مدت زمان مشخصی در نظر گرفته شده است که چاپ مجدد محصول نیز به همان اندازه زمان‌­بر خواهد بود. یعنی مثلا اگر مدت زمان چاپ یک کارت ویزیت ۸ روز کاری باشد و کارت ویزیت پس از چاپ ایراداتی داشته باشد، برای چاپ مجدد آن نیز ۸ روز کاری زمان مورد نیاز است.

اگر احیاناً اپراتورهای بخش ارسال و بسته‌­بندی متوجه ایرادات کار نشده و محصول را بسته‌­بندی و برای شما ارسال نمودند حتما جهت مرجوع کردن محصول با اپراتورهای تیک پرینت تماس گرفته و مشکل به وجود آمده را مطرح کنید و در صورت پذیرفته شدن ایراد، هماهنگی­‌های لازم برای مرجوع و چاپ مجدد با شما انجام خواهد شد. به هیچ وجه محصول را بدون هماهنگی با اپراتورها، برای شرکت ارسال نکنید. در غیر اینصورت تیک پرینت مسئولیتی در قبال هزینه ارسال و موارد دیگر نخواهد داشت.

اگر سفارشی ایرادی داشته باشد حداکثر تا ۱۰ روز فرصت دارید ما را از ایراد کار مطلع کرده تا هماهنگی‌­های لازم برای اعمال گارانتی صورت پذیرد. پس از گذشت این مدت زمان تیک پرینت هیچگونه مسئولیتی در قبال مرجوع و اعمال گارانتی روی محصول ندارد. ضمنا برای اعمال گارانتی، محصول معیوب حتما باید مرجوع شده و به تیک پرینت تحویل داده شود. هزینه ارسال کالای مرجوعی به تیک پرینت به عهده­‌ی مشتری و هزینه ارسال محصولی که مجدد چاپ شده، به عهده­­‌ی تیک پرینت می­‌باشد.